برگشت به صفحه اول فروشگاه

نمونه استایلهای طراحی شده




ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 1 پست ] 

  مدیریت تبلیغات شهری
نويسنده پيغام
آفلاين 
 پست چهارشنبه, 24 بهمن ماه , 1397 19:29:37
پست ها : 7
تاريخ عضويت: پنج شنبه, 18 بهمن ماه , 1397 23:08:16
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0
برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
عضويت  / ورود
تبلیغات شهری با رشد و توسعه شهرهای کلان و نیاز مبرم به اطلاع رسانی و همچنین درآمدسازی به یک امر ضروری تبدیل گشته است .امروزه تبلیغات به گونه های متفاوتی در نمای شهرها ، ساختمان ، سردر مغازه ها به چشم می خورد و با وجود اینکه ممکن است برخی افراد با نگاه به گذشته ، مولفه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی که در شهرهای توسعه یافته وجود دارد را نادیده بگیرند و صرفا آنها را درآمد زا و اقتصادی تلقی کنند اما با این وجود برخی از تبلیغات همچون

عضويت  / ورود
، تابلو برجسته و بیلبورد می تواند به عنوان یک اثر هنری در ذهن ها نقش ببندد .

نقاط مناسب برای نصب تابلوهای تبلیغاتی :
  • انتخاب مکانهای بسیار مناسب جهت نصب تبلیغات :
مهمترین فاکتور اساسی برای نصب تابلو یا بنر و یا بیلبورد زاویه دید مناسب می باشد .
تبلیغات می بایست در جاهایی نصب شود که میزان تردد خودروها و عبور و مرور افراد پیاده در آن مکان ها بیشتر باشد .
تابلو های تبلیغاتی باید در مکان هایی دور از درختان و ساختمان های بلند نصب شود زیرا در صورت وجود درختان و ساختمان های بلند ، مجبور می شویم ابزار تبلیغاتی را در فاصله ای بیشتر از سطح زمین و در ارتفاع بالاتری نصب کنیم که در چنین شرایطی یک تبلیغ در یک نقطه کور ایجاد کرده ایم که بی فایده می باشد.
بزرگراهها  نقاطی بسیار عالی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد می باشد چون در بین مسیر هیچ فضایی برای سرگرمی سرنشینان خودروها وجود ندارد دیدن یک تابلوی تبلیغاتی یا بیلبورد به راحتی ذهن را درگیر می کند و هر فرد حتی شده نیم نگاهی به آن تبلیغ نصب شده می اندازد و آن محصول یا کالا برای او معرفی می شود  که هر چقدر این ابزار تبلیغاتی بزرگتر باشد و امکان دید آن  از تمام قسمت های بزرگراه فراهم باشد تاثیرگذارتر خواهد بود .

  • ساخت تابلو های متحرک و نورانی :
شکل و ظاهر تابلو نقش بسزایی در جلب توجه افراد ایفا می کند و هرچقدر در

عضويت  / ورود
از رنگ ها ، برجستگی حروف ، اشکال سه بعدی و نورهای رنگی استفاده شود قطعا در نمایش هدفی که برای آن ساخته شده است موثرتر واقع خواهد شد.

  • گوناگونی تبلیغات و ایده پردازی جدید:
اکنون دیگر تبلیغات مانند گذشته به یک نوشته ختم نمی شود بلکه ساخت تابلو های تبلیغاتی تنوع زیادی پیدا کرده است و با اسامی و شیوه های متفاوتی ساخته و احداث می گردد حال اگر فردی از خود خلاقیت به خرج دهد و این روشها را با هم ادغام نماید و از همان ابزار موجود یک شکل متفاوت بزرگ و یا کوچک بسازد و یا ایده جدیدی پیاده کند که در هیج جای کشور به آن شیوه تبلیغ نشده باشد تبلیغ او ، یک تبلیغ خاص و ایده آل خواهد بود که نظر همگان را به خود جلب خواهد نمود.
  • استفاده از مکان نامناسب برای تبلیغات:
گاهی ممکن است از مکانی گذر نمایید که تابلوهای تبلیغاتی در شکلها ، طرح ها و رنگهای مختلف به طور همزمان در یک مکان نصب شده اند در چنین شرایطی است که افراد دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند آن تبلیغات را از یکدیگر تفکیک کنند و تمرکز فکری آنها به هم می ریزد و آنها را نادیده می گیرند . پس همیشه برای تبلیغات خود مکان مناسب را انتخاب کنید.









 مشخصات  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  

ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث   [ 1 پست ] 

  چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان




شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  

  • 1
    موضوعات
  • 2
    مباحث
  • 1
    کاربران
  • 3
    آخرین کاربر
  • دموی آنلاین قالبها Demo
امروز سه شنبه, 16 تير ماه , 1399 00:07:46
ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت تنظیم شده است