برگشت به صفحه اول فروشگاه

نمونه استایلهای طراحی شده




ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 1 پست ] 

  محتوایی بنویسیم که خوانده شود
نويسنده پيغام
آفلاين 
 پست يکشنبه, 12 دي ماه , 1395 16:34:50
پست ها : 12
تاريخ عضويت: يکشنبه, 12 دي ماه , 1395 16:29:58
محل سکونت: http://www.rahkarenovin.net/
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0
آیا شما هم با این مشکل رو به رو شده اید؟ با هزار زحمت، یک کمپین،

عضويت  / ورود
، قرعه کشی و… را طراحی کرده اید، کلی هم هزینه می کنید و بودجه خوبی را هم برای اطلاع رسانی صرف می کنید ولی بخش عمده ای از مخاطبان تان اصلا محتوایتان را نمی خوانند.
خب چرا باید این طور شود؟ چگونه محتوایی بنویسیم که خوانده شود؟

خدا می داند روزی چند تا کمپین، ایمیل، دعوت نامه، خبرنامه، سالنامه، گذرنامه (!) و… توسط شرکت ها برای مردم ارسال می شود و خیلی هایشان هم واقعا کمپین های خوبی هستند و به درد مخاطب می خورند؛

اما…
هیچکس آن ها را باز نمی کند تا بخواند!


برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
عضويت  / ورود



قبل از هر چیزی این نکته را بدانید که خلق یک محتوای تاثیرگذار، طوری که مخاطب انگیزه خواندنش را داشته باشد اصلا کار سختی نیست. آن قدرها هم قرار نیست شاخ غول بشکنید! یا ذهن مخاطب را هیپنوتیزم کنید!
کافی ست تا چند نکته ای را که خیلیها رعایت نمی کنند، شما رعایت کنید تا از محتوایتان استقبال شود.


این شما و این ۶ راهکارنوین که شما باید رعایتش کنید!


۱) محتوایی که دردی از مخاطب دوا کند!

متاسفانه اگر در ذهن خودتان نتوانید نیازهای مخاطب و راه های پاسخ گویی به آن را شناسایی کنید، هیچکس حاضر نیست تا محتوایتان را بخواند یا ببیند. از خودتان بپرسید که :


  • چه افرادی را در برنامه‌ی خود هدف قرار داده اید؟
  • آن ها چه مشکل یا مشکلاتی دارند؟
  • چرا پیشنهاد شما برای آن شخص می تواند مفید باشد؟
  • چگونه می توانید محتوایی تهیه کنید که به درد مخاطب بخورد!

برای مثال خود شما که در حال خواندن این متن هستید یک نیاز دارید و آن این است که می خواهید بدانید چگونه چنین محتوایی (که متناسب با نیاز مخاطب باشد) را باید طراحی کنید و من هم باید سعی کنم تا به این نیاز شما پاسخی مناسب دهم، پس با من همراه باشید!!



۲) یک عنوان خیلی خوب و جذاب انتخاب کنید


شما می توانید یک پیشنهاد، جشنواره یا هر چیز فوق العاده دیگری را آماده کرده و با انتخاب یک عنوان نامناسب برای آن، ارزشش را به صفر برسانید !!

هنوز هم بسیاری از مردم از جلد یک کتاب، محتوایش را قضاوت می کنند و تصمیم به خرید یا عدم خرید آن می کنند!
بله ! فقط از روی جلد کتاب ! عنوان و طراحی آن !
اگر عنوان پیشنهاد تان زیاد دلچسب نباشد هیچ کس تمایل به باز کردن ایمیل تان یا عضو شدن در کمپین تان نخواهد بود.



چند مثال برای انتخاب عنوان مناسب برای کمپین :


  • جمعه سیاه – بامیلو : در یک آخر هفته ی خاص، بامیلو بیشتر اجناسش را با تخفیف های عجیب و غریبی (تا ۷۰ درصد) عرضه کرد.
  • نوروز نود و گنج – پین تا پین : در این کمپین، از مخاطبان می خواستند تا در یک ویزارد گرافیکی در وب سایت پین تا پین، سلیقه شان را برای سفر نوروزی امسالشان اعلام کنند تا پین تا پین به آن ها یک برنامه سفر بدهد. به برندگان هم سکه طلا می دادند.
  • یلدای شگفت انگیز – دیجی کالا : از ۲۸ آذر تا ۳ دی امسال، بیشتر محصولات دیجی کالا با تخفیف های بی سابقه ای عرضه شد.
  • گل یا پوچ، بدون پوچ – زود فود : از مشتریان می خواستند که بعد از سفارش غذا، از یک باکسی که شبیه کندو عسل بود، یک خانه را کلیک کنند و کد خریدشان را در آن وارد کنند؛ بسته به شانسشان از یک آیفون ۶s تا حداقل یک بن تخفیف برای خرید از زودفود جایزه می گرفتند.
  • خوش خطی برازنده شماست! – همراه اول : در این کمپین، همراه اول تعداد زیادی سیم کارت رند را به مشتریان عرضه کرد.

۳) از اصطلاحات خاص و حرفه ای کسب و کارتان استفاده نکنید!

هیچکس تمایلی به این جور اصطلاحات ندارد!

نه من نه شما حوصله ی درک و هضم یک سری اصطلاحات تخصصی خشک را نداریم و بیشتر دوست داریم تا به زبان خودمان با ما صحبت کنند. زبانی قابل درک که بتواند اشتیاقی را در ما به وجود آورد.


۴) بهترین غذاها در بهترین ظرف ها سِرو می شوند!

خلاق بودن بسیار جالب است؛ اما قبل از این که خلاقیت به خرج دهید ببینید در ابتدا از چه قالبی برای ارائه پیشنهادات تان می توانید استفاده کنید.
غذای خوشمزه تان را در چه ظرفی می خواهید به مشتری بدهید؟

به پیشنهاد ما بهترین گزینه ها برای شما که بخواهید پیشنهادها یتان را در قالبش پیاده سازی کنید این ها می باشند:


  • کتاب الکترونیکی یا راهنماهای مختلف
  • ارائه (مثلا پاورپوینت)
  • تحقیقات و گزارشات
  • بسته های ساک یا چمدان مانند
  • سمینارهای آنلاین
  • دموی محصول یا خدمات تان
  • و…

حال می توانید پیشنهادات و اطلاع رسانی ها و… خودتان را در قالب های فوق و به شکلی جذب کننده و متناسب با ذوق مخاطبان تان به مرحله اجرا درآورید (مثلا برای این کار از یک گرافیست خوب، یک نویسنده خوب و یک برنامه نویس خوب استفاده کنید) و آن را در قالب ایمیل یا Landing Page (

عضويت  / ورود
) یک کمپین تبلیغاتی یا هر بستر رسانه ای دیگری به مخاطبان خاص خود به نمایش بگذارید.



۵) به روز باشید

بهترین راه برای این که اعتماد را در میان مشتریان از بین ببرید این است که مثلا یک e-book از سال ۲۰۰۱ برای آن ها ارسال کنید !

آن را کنار بزنید ! هر چیزی را که می خواهید برای مخاطبان تان بفرستید، به روز کنید !
گاهی کمی اصلاح برای این کار کافی ست تا بتوانید آن چه را که می خواهید به نمایش بگذارید، جدید کنید.

در واقع شما می خواهید در مورد چیزی صحبت کنید که مشتریان شما، امروز درباره آن صحبت می کنند و دغدغه اش را دارند، دقت کنید که امروز! نه دیروز و نه یک سال پیش !

این یک فرصت عالی برای شماست تا برای مثال بتوانید عنوان محتواها و کمپین های قدیمی تان را تغییر داده و یک عنوان جلب کننده نظر که بتواند محتوای درونی ایمیل یا کمپین تان را احیا کند، تهیه کنید.


عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

عضويت  / ورود

۶) از اشتباهات تان درس بگیرید

آنالیز خیلی مهم است. بدون نگاه کردن به آمار و ارقام چگونه می خواهید بفهمید که موفق عمل کرده اید یا خیر؟

می توانید از یک سری نرم افزار های مربوط به

عضويت  / ورود
برای تحلیل کمپین های تان و نتایجی که از آن گرفته اید استفاده کنید.

چه بخواهید از نرم افزارهای مربوطه استفاده کنید و چه از روش های مخصوص خودتان، در هر صورت این کار لازم است؛ تحلیل کنید! بررسی کنید! خودتان را بسنجید ! تا بتوانید نقاط قوت و ضعف تان را شناسایی کرده و برای نوبت بعدی بهتر عمل کنید !

ضمنا، نکته ای که باید مدنظر داشته این است که حتما اصول

عضويت  / ورود
را در نوشتارتان رعایت کنید. با این کار می توانید از طریق موتورهای جست و جو نیز برای محتوای تان، ترافیک ارگانیک جذب کنید. مقاله

عضويت  / ورود
درون سایتی در این زمینه می تواند برای شما مفید باشد.























 مشخصات  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  

ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث   [ 1 پست ] 

  چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان




شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  

  • 1
    موضوعات
  • 2
    مباحث
  • 1
    کاربران
  • 3
    آخرین کاربر
  • دموی آنلاین قالبها Demo
امروز چهارشنبه, 26 مرداد ماه , 1401 20:57:20
ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت تنظیم شده است